Etelä-Karjalan Reserviläispiirin SRA-kurssi

Tervetuloa sovellettujen reserviläisammuntojen pariin.

ke 4.5. - su 8.5.2022

Paikka

Käytännön harjoitukset ja ampumakokeet Muukon ampumaradalla (Muukonkankaantie 260).

Kurssi on rakennettu vastaamaan mm. koronapandemian aiheuttamiin haasteisiin sekä mahdollistamaan SRA-kurssille osallistumisen helpommin ja halvemmalla kuin perinteisillä, paikan päällä järjestetyillä luennoilla. Teoriaosuudet järjestetään verkossa ja vain käytännön harjoitukset sekä kokeet tehdään paikan päällä. Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen tai muun laitteen jolla osallistua videoneuvotteluun, nettiyhteyden, selaimen sekä kuulokemikrofonin tai vastaavan. Suosittelemme, että varaat osallistumiseen rauhallisen paikan ilman suurempia ulkoisia häiriöitä. Videoyhteys toimii parhaiten Chrome-selaimella tai Google Meet -ohjelmalla.

Lisätietoja kurssista, kustannuksista, aikataulusta ja ilmoittautumisesta löydät tästä linkistä; https://sites.google.com/pesonen.com/ekressra/etusivu

Kurssi järjestetään täysin vapaaehtoisvoimin eikä järjestäjille makseta mitään. Kaikki tuotot käytetään reserviläispiirin kautta SRA-ammunnan tukemiseen mm. kalustohankintojen muodossa.